8 X Screen Protector IPhone 5 Guard Protector Film (4 X FRONT and 4 X REAR Film)

kr79,00 4 enheter på lager
EAN:
5053163725278
Antall:
  • Produktreferanse: 2816457-6122510
  • Plane icon Sendes innen 24 timer
  • Sendes fra Sveits
  • Leveringskostnad til Norge kr33,17

IPhone 5 Screen Protector (Front X 4 and 4 X Rear) - Almost Invisible Manufactured in Germany Specifically As an IPhone 5 Film. The Scratch Protection IPhone 5 Schutztzfolie is Ideal the Desire Invisible Protection for Your Display for That. The Special Thing About This Display Foil is the Faithful Reproduction of Colors and Razor-sharp Writings by the Protective Film. The Appearance of Your Display Remains Untarnished by the Crystal-clear Optics of the Display Foil at the IPhone 5 Screen Protector. The Attachment of the IPhone 5 Screen Protector is Very Easy to Guide to Throw Without Air Bubbles. Scope of Delivery: 4 X Screen Protector Front 2 X Screen Protector Backside (3 Sections) with Logo Cut (apple Cut Out) 2 X Screen Protector Backside (3 Sections) Without Logo Cut (apple Does Not Cut) Why with / Without Logo Cut 3 Pieces and Why The Back of the IPhone 5 is 3 Parts. Accordingly You Benötgen Small Films for Top and Bottom and an IPhone 5 Film for the Large Area. The Large Area is the Problem Because the Logo Stands out Slightly from the Unit. Thus Forms Around the Logo an Air Hose Because the Film Can Not Completely Lie. Accordingly This IPhone Was Adjusted 5 Screen Protector and Cut out the Logo with 2 Slides. To Make a Virtue of Necessity We Have the Logo Cut out at 2 Backsheets. Many Clients Describe the Air Hose As a "chic" and Just As the Entire Area is Covered. IPhone 5 White: Air Hose is Negligible and We Recommend the IPhone 5 Protective Film Without Logo Cut.

Produkter sendes fra individuelle Fruugo-forhandlere, som befinner seg i Europa og resten av verden. Leveringstid og fraktpris varierer avhengig av forhandlerens plassering, destinasjonslandet og valgt leveringsmetode.

Fruugo tilbyr to leveringsalternativer: Standard eller Express. Alle forhandlere tilbyr en standard leveringstjeneste, og noen forhandlere tilbyr også ekspresslevering.

Selv om Fruugo-forhandlere streber etter å levere innen disse tidsplanene, ber vi deg være oppmerksom på at tidsplanene er omtrentlige og ikke garanterte.

Leveringstidene inkluderer ikke tid til tollavklaring, fordi dette er utenfor Fruugos kontrollområde.

Vennligst tillat ekstra frakttid for levering til fjerntliggende steder, og også i løpet av hektiske perioder som rundt jul.

Alle leverandører leverer i løpet av vanlige arbeidstider og kan kreve signatur ved mottakelse, så sørg for at bestillingen din leveres til en adresse der noen er til stede for å ta imot den.

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktene du har bestilt, leveres i sin helhet og i samsvar med dine spesifikasjoner. Dersom du imidlertid skulle motta en ufullstendig bestilling eller varer som ikke samsvarer med bestillingen din, eller det er andre grunner til at du ikke er fornøyd med bestillingen, kan du returnere varene eller produkter som var inkludert i bestillingen, og dermed motta full refusjon.

Visse produkter som kjøpes på Fruugo, kan ikke returneres. Disse produktene faller inn under følgende kategorier:

Vi ber om at du tar godt vare på produktene mens de er i din besittelse. Varer som returneres, må være i god stand. De må være ubrukte, fortsatt ha originaletikettene og ligge i originalforpakningen. Det er ditt ansvar å sikre at varene er pakket på riktig måte, og at de ikke blir skadet i løpet av transporten.

Varsling om retur

Dersom du ønsker å returnere en bestilling eller noen av produktene i en bestilling, ber vi deg varsle Fruugo-brukerstøtten innen 14 dager etter at du har mottatt varene, med følgende informasjon:

Brukerstøtten vår sender deg spesialinstruksjoner om hvordan du sender returpakken(e) tilbake til forhandleren(e). Vennligst ikke send returpakken før du har fått instruksjonene.

Returnering av produkter til forhandlere

Varer må returneres uten unødvendig forsinkelse, og ikke senere enn 14 dager etter at du har varslet oss om kanselleringen.

Hvis du returnerer produkter til flere forhandlere, må du sende hvert produkt i samsvar med instruksjonene og til forhandleren du i utgangspunktet kjøpte varen fra. 

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker registrert post (og forsikrer varer av høy verdi), ettersom verken Fruugo eller forhandlere er ansvarlige for forsendelser som kommer på avveie eller skades under transporten.

Sørg for å ta vare på postkvitteringen, slik at du har bevis på at du sendte varen i tilfelle den skulle komme på avveie.

Refusjoner

Du blir refundert innen 14 dager etter at forhandleren mottar varene. Vi varsler deg på e-post så fort produktene kommer frem til forhandleren og er godkjent for retur. Der forhandleren har tilbudt å hente varene, blir du refundert innen 14 dager etter kanselleringen.

Med mindre produktet eller produktene du vil returnere, kom frem til deg i skadet forfatning, er du ansvarlig for transportkostnadene for returen.

Såfremt du returnerer alle produktene fra en spesifikk forhandler, refunderer vi standardkostnaden for frakt, som du betalte for den opprinnelige leveringen. Dersom du valgte å betale for en ikke-standardisert levering, refunderer vi bare kostnaden for den rimeligste standardleveringen. 

Skadede eller feilaktige varer

Hvis du mottar en skadet, ødelagt eller defekt vare, må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig. Som et minstekrav ber vi deg ta med følgende informasjon:

Vi ber vanligvis kunder om å sende skadede produkter tilbake til forhandleren. Så fort de kommer frem til forhandleren, sender forhandleren deg et erstatningsprodukt. Dersom varen ikke kan erstattes, eller du ønsker å kansellere bestillingen, mottar du full refusjon. Du blir også tilbakebetalt for fraktkostnader for skadede eller feilaktige varer så fort vi har mottatt postkvitteringen din.

Dersom den ytre forpakningen på bestillingen din er synlig skadet når den mottas, og du mistenker at produktene også er skadet, kan du enten avvise leveringen eller godta varene og signere for dem som skadet. I begge tilfeller må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig.

Avvisning av levering

Dersom du avviser en levering eller deler av en levering (der produktet eller forpakningen ikke ser ut til å være skadet eller defekt), er du ansvarlig for å dekke fraktkostnadene.Eventuelle gebyrer og avgifter som er pådratt av forhandleren fordi pakken er avvist, blir trukket fra salgsrefusjonen.

 

Flere TribalSensation-produkter