McNett Freesole - Urethane Formula Shoe Repair (28g Tube)

kr84,00 Utsolgt på lager
Størrelse :
28g
Antall:
  • Produktreferanse: 3570575-7537567
  • Sendes fra Storbritannia
  • Leveringskostnad til Norge kr44,49

Save your shoes, rescue your boots.  

Enough with the annoying sole flapping

Use Freesole to reattach and rebuild the soles of your boots and shoes. Durable, flexible, and shock-absorbing, Freesole is made from the same material as most shoe soles, so it can quickly reattach soles, rebuild worn heel and toe areas, and create tough toe caps.

Works on all types of footwear, including boots, athletic shoes, climbing shoes, rollerblades, and more.  

Freesole® Urethane Formula Shoe Repair is a patented urethane rubber repair system designed to restore and rebuild all types of footwear. Unaffected by heat or solvents, FREESOLE cures to a flexible thermoset rubber product providing superior adhesion, wear resistance, flexibility and waterproofing. The highly concentrated formula has minimal shrinkage: thick repairs can be made with only one permanent application. Ideal for worn heels, toes, sole and ski delaminations and more. FREESOLE will not separate with repeated flexing. What is it?   When cured (dry) Freesole is a tough, urethane rubber that won't crack.   How it works-   Freesole re-bonds to peeling soles and rands (the strip of rubber that circles the shoe above the sole). It dries to a solid rubber in as little as 2 hours if mixed in Cotol-240TM. When applied, Freesole cures by reacting with humidity in the air. It doesn't 'dry' the way other glues do. It changes from a moderately thick liquid to a thin, flexible, elastic rubber. Once cured, it's permanent. The repair will generally last the life of the item. Keep partially used tube in freezer.  

Produkter sendes fra individuelle Fruugo-forhandlere, som befinner seg i Europa og resten av verden. Leveringstid og fraktpris varierer avhengig av forhandlerens plassering, destinasjonslandet og valgt leveringsmetode.

Fruugo tilbyr to leveringsalternativer: Standard eller Express. Alle forhandlere tilbyr en standard leveringstjeneste, og noen forhandlere tilbyr også ekspresslevering.

Selv om Fruugo-forhandlere streber etter å levere innen disse tidsplanene, ber vi deg være oppmerksom på at tidsplanene er omtrentlige og ikke garanterte.

Leveringstidene inkluderer ikke tid til tollavklaring, fordi dette er utenfor Fruugos kontrollområde.

Vennligst tillat ekstra frakttid for levering til fjerntliggende steder, og også i løpet av hektiske perioder som rundt jul.

Alle leverandører leverer i løpet av vanlige arbeidstider og kan kreve signatur ved mottakelse, så sørg for at bestillingen din leveres til en adresse der noen er til stede for å ta imot den.

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktene du har bestilt, leveres i sin helhet og i samsvar med dine spesifikasjoner. Dersom du imidlertid skulle motta en ufullstendig bestilling eller varer som ikke samsvarer med bestillingen din, eller det er andre grunner til at du ikke er fornøyd med bestillingen, kan du returnere varene eller produkter som var inkludert i bestillingen, og dermed motta full refusjon.

Visse produkter som kjøpes på Fruugo, kan ikke returneres. Disse produktene faller inn under følgende kategorier:

Vi ber om at du tar godt vare på produktene mens de er i din besittelse. Varer som returneres, må være i god stand. De må være ubrukte, fortsatt ha originaletikettene og ligge i originalforpakningen. Det er ditt ansvar å sikre at varene er pakket på riktig måte, og at de ikke blir skadet i løpet av transporten.

Varsling om retur

Dersom du ønsker å returnere en bestilling eller noen av produktene i en bestilling, ber vi deg varsle Fruugo-brukerstøtten innen 14 dager etter at du har mottatt varene, med følgende informasjon:

Brukerstøtten vår sender deg spesialinstruksjoner om hvordan du sender returpakken(e) tilbake til forhandleren(e). Vennligst ikke send returpakken før du har fått instruksjonene.

Returnering av produkter til forhandlere

Varer må returneres uten unødvendig forsinkelse, og ikke senere enn 14 dager etter at du har varslet oss om kanselleringen.

Hvis du returnerer produkter til flere forhandlere, må du sende hvert produkt i samsvar med instruksjonene og til forhandleren du i utgangspunktet kjøpte varen fra. 

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker registrert post (og forsikrer varer av høy verdi), ettersom verken Fruugo eller forhandlere er ansvarlige for forsendelser som kommer på avveie eller skades under transporten.

Sørg for å ta vare på postkvitteringen, slik at du har bevis på at du sendte varen i tilfelle den skulle komme på avveie.

Refusjoner

Du blir refundert innen 14 dager etter at forhandleren mottar varene. Vi varsler deg på e-post så fort produktene kommer frem til forhandleren og er godkjent for retur. Der forhandleren har tilbudt å hente varene, blir du refundert innen 14 dager etter kanselleringen.

Med mindre produktet eller produktene du vil returnere, kom frem til deg i skadet forfatning, er du ansvarlig for transportkostnadene for returen.

Såfremt du returnerer alle produktene fra en spesifikk forhandler, refunderer vi standardkostnaden for frakt, som du betalte for den opprinnelige leveringen. Dersom du valgte å betale for en ikke-standardisert levering, refunderer vi bare kostnaden for den rimeligste standardleveringen. 

Skadede eller feilaktige varer

Hvis du mottar en skadet, ødelagt eller defekt vare, må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig. Som et minstekrav ber vi deg ta med følgende informasjon:

Vi ber vanligvis kunder om å sende skadede produkter tilbake til forhandleren. Så fort de kommer frem til forhandleren, sender forhandleren deg et erstatningsprodukt. Dersom varen ikke kan erstattes, eller du ønsker å kansellere bestillingen, mottar du full refusjon. Du blir også tilbakebetalt for fraktkostnader for skadede eller feilaktige varer så fort vi har mottatt postkvitteringen din.

Dersom den ytre forpakningen på bestillingen din er synlig skadet når den mottas, og du mistenker at produktene også er skadet, kan du enten avvise leveringen eller godta varene og signere for dem som skadet. I begge tilfeller må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig.

Avvisning av levering

Dersom du avviser en levering eller deler av en levering (der produktet eller forpakningen ikke ser ut til å være skadet eller defekt), er du ansvarlig for å dekke fraktkostnadene.Eventuelle gebyrer og avgifter som er pådratt av forhandleren fordi pakken er avvist, blir trukket fra salgsrefusjonen.

 

Flere McNett-produkter