Nioxin

Nioxin System 3 Scalp Treatment 100ml

kr149,00 Kun 1 vare igjen på lager
EAN:
4015600168391
Antall:
  • Produktreferanse: 3935160-8919757
  • Plane icon Sendes innen 24 timer
  • Sendes fra Storbritannia
  • Leveringskostnad til Norge kr34,74

Nioxin System 3 Scalp Treatment is a daily leave-in hair treatment containing anti-oxidants, botanicals, and peppermint oil that help provide a refreshed looking scalp environment. Essential nutrients, botanicals, antioxidants and vitamins are delivered onto the scalp and hair to help protects against residues and DHT build-up on the scalp. Developed to provide you with thicker looking denser hair, the refreshing formula cares for your hair and scalp leaving it feeling cleansed and protected. Designed to restore thickness to hair. Nioxin System 3 Scalp Revitaliser is part of System 3 which contains 3 specialised technologies, BioAmp, Transactive Delivery System and Glyco-shield, with added nourishing vitamins, proteins and amino acids.BioAmp adds thickness and strengthens the hair shaft from inside the cuticle.The Transactive Delivery System means the treatment is formulated with vitamins, essential botanicals, and nutrients.Antioxidant vitamins help safeguard against environmental residue and DHT build-up on the scalp Glyco-Colour Shield Dual protection technology has been designed to safeguard the scalp skin and preserve hair colour, provides protection and keeps moisture balance for chemically-treated hair. For normal to thin-looking fine hair, for chemically treated hair. Shake well before use. Apply 2-3 pumps of Nioxin System 3 Scalp Treatment evenly to entire scalp. Massage in well, do not rinse. May cause temporary redness after application. Use after Nioxin Cleanser and Nioxin Scalp Revitaliser.

Produkter sendes fra individuelle Fruugo-forhandlere, som befinner seg i Europa og resten av verden. Leveringstid og fraktpris varierer avhengig av forhandlerens plassering, destinasjonslandet og valgt leveringsmetode.

Fruugo tilbyr to leveringsalternativer: Standard eller Express. Alle forhandlere tilbyr en standard leveringstjeneste, og noen forhandlere tilbyr også ekspresslevering.

Selv om Fruugo-forhandlere streber etter å levere innen disse tidsplanene, ber vi deg være oppmerksom på at tidsplanene er omtrentlige og ikke garanterte.

Leveringstidene inkluderer ikke tid til tollavklaring, fordi dette er utenfor Fruugos kontrollområde.

Vennligst tillat ekstra frakttid for levering til fjerntliggende steder, og også i løpet av hektiske perioder som rundt jul.

Alle leverandører leverer i løpet av vanlige arbeidstider og kan kreve signatur ved mottakelse, så sørg for at bestillingen din leveres til en adresse der noen er til stede for å ta imot den.

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktene du har bestilt, leveres i sin helhet og i samsvar med dine spesifikasjoner. Dersom du imidlertid skulle motta en ufullstendig bestilling eller varer som ikke samsvarer med bestillingen din, eller det er andre grunner til at du ikke er fornøyd med bestillingen, kan du returnere varene eller produkter som var inkludert i bestillingen, og dermed motta full refusjon.

Visse produkter som kjøpes på Fruugo, kan ikke returneres. Disse produktene faller inn under følgende kategorier:

Vi ber om at du tar godt vare på produktene mens de er i din besittelse. Varer som returneres, må være i god stand. De må være ubrukte, fortsatt ha originaletikettene og ligge i originalforpakningen. Det er ditt ansvar å sikre at varene er pakket på riktig måte, og at de ikke blir skadet i løpet av transporten.

Varsling om retur

Dersom du ønsker å returnere en bestilling eller noen av produktene i en bestilling, ber vi deg varsle Fruugo-brukerstøtten innen 14 dager etter at du har mottatt varene, med følgende informasjon:

Brukerstøtten vår sender deg spesialinstruksjoner om hvordan du sender returpakken(e) tilbake til forhandleren(e). Vennligst ikke send returpakken før du har fått instruksjonene.

Returnering av produkter til forhandlere

Varer må returneres uten unødvendig forsinkelse, og ikke senere enn 14 dager etter at du har varslet oss om kanselleringen.

Hvis du returnerer produkter til flere forhandlere, må du sende hvert produkt i samsvar med instruksjonene og til forhandleren du i utgangspunktet kjøpte varen fra. 

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker registrert post (og forsikrer varer av høy verdi), ettersom verken Fruugo eller forhandlere er ansvarlige for forsendelser som kommer på avveie eller skades under transporten.

Sørg for å ta vare på postkvitteringen, slik at du har bevis på at du sendte varen i tilfelle den skulle komme på avveie.

Refusjoner

Du blir refundert innen 14 dager etter at forhandleren mottar varene. Vi varsler deg på e-post så fort produktene kommer frem til forhandleren og er godkjent for retur. Der forhandleren har tilbudt å hente varene, blir du refundert innen 14 dager etter kanselleringen.

Med mindre produktet eller produktene du vil returnere, kom frem til deg i skadet forfatning, er du ansvarlig for transportkostnadene for returen.

Såfremt du returnerer alle produktene fra en spesifikk forhandler, refunderer vi standardkostnaden for frakt, som du betalte for den opprinnelige leveringen. Dersom du valgte å betale for en ikke-standardisert levering, refunderer vi bare kostnaden for den rimeligste standardleveringen. 

Skadede eller feilaktige varer

Hvis du mottar en skadet, ødelagt eller defekt vare, må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig. Som et minstekrav ber vi deg ta med følgende informasjon:

Vi ber vanligvis kunder om å sende skadede produkter tilbake til forhandleren. Så fort de kommer frem til forhandleren, sender forhandleren deg et erstatningsprodukt. Dersom varen ikke kan erstattes, eller du ønsker å kansellere bestillingen, mottar du full refusjon. Du blir også tilbakebetalt for fraktkostnader for skadede eller feilaktige varer så fort vi har mottatt postkvitteringen din.

Dersom den ytre forpakningen på bestillingen din er synlig skadet når den mottas, og du mistenker at produktene også er skadet, kan du enten avvise leveringen eller godta varene og signere for dem som skadet. I begge tilfeller må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig.

Avvisning av levering

Dersom du avviser en levering eller deler av en levering (der produktet eller forpakningen ikke ser ut til å være skadet eller defekt), er du ansvarlig for å dekke fraktkostnadene.Eventuelle gebyrer og avgifter som er pådratt av forhandleren fordi pakken er avvist, blir trukket fra salgsrefusjonen.

 

Flere Nioxin-produkter