Terapeutiske bivoks øret lys (8 par) med Filtersprotector plater og 8 aromaer

kr84,00 På lager
EAN:
5053163726992
Antall:
  • Produktreferanse: 3099655-6712028
  • Plane icon Sendes innen 24 timer
  • Sendes fra Sveits
  • Leveringskostnad til Norge kr33,46

Øret Candling eller termisk Auricular Therapy"er en Pleasant og ikke-invasiv behandling av ørene brukes til å behandle en rekke av forhold som hodepine; Sinus problemer og Bulid opp av overflødig Earwax (cerumen). Øret lys indusere en styrkende varme på hodet og ører som Shootes lindrer og beroliger. Utvalget av 8 ulike dufter er lett identifiseres ved farge hver med sin egen unike kvalitet fremme følelsen av fagene velvære. Du kan gjøre øre gjennomlysing i regelmessig for generelt godt være og avslapning. Generelt du kan bruke øret stearinlys i hver fjortende dag eller hvis U lider av problemer som tett nese eller Sinus du kan gjøre det hver uke i en kort tid og slår tilbake for de Threatment hver fjorten dager etter the symptomer er forbedret. Vennlig påminnelse å drikke rikelig av ren etter the vannbehandling kontraindikasjoner: Hvis du lider av indre øret infeksjon soppinfeksjon i øret svulst i øret skadet øret trommelen eller seg høreapparatet det er tilrådelig at du gjør ikke får øret lys behandling. Øret Candling er en naturlig terapi. Det kan ikke erstatte noen medisinsk behandling. Therapeutics lys er håndlaget med naturlig bivoks og 100% ren organisk essensielle oljer. Pack inneholder 16 øret lys (8 par) med beskyttende plater og spesialdesignet sikkerhet filtre hindrer rester som genereres i den brennende prosessen. Therapeutics lysene er designet for å brenne med Minimal røyk og aske å løslate naturlig duften av essensielle oljer mens komplimenter terapeutiske opplevelsen av øret gjennomlysing. Hvert par av lys er individuelt pakket å holde lys i god tilstand instruksjon av bruk bak hver pakke perfekt for hele familien. Utrolig tilbud av 8 forskjellige aromaer som sitrongress lavendel rosmarin og mer.

Produkter sendes fra individuelle Fruugo-forhandlere, som befinner seg i Europa og resten av verden. Leveringstid og fraktpris varierer avhengig av forhandlerens plassering, destinasjonslandet og valgt leveringsmetode.

Fruugo tilbyr to leveringsalternativer: Standard eller Express. Alle forhandlere tilbyr en standard leveringstjeneste, og noen forhandlere tilbyr også ekspresslevering.

Selv om Fruugo-forhandlere streber etter å levere innen disse tidsplanene, ber vi deg være oppmerksom på at tidsplanene er omtrentlige og ikke garanterte.

Leveringstidene inkluderer ikke tid til tollavklaring, fordi dette er utenfor Fruugos kontrollområde.

Vennligst tillat ekstra frakttid for levering til fjerntliggende steder, og også i løpet av hektiske perioder som rundt jul.

Alle leverandører leverer i løpet av vanlige arbeidstider og kan kreve signatur ved mottakelse, så sørg for at bestillingen din leveres til en adresse der noen er til stede for å ta imot den.

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktene du har bestilt, leveres i sin helhet og i samsvar med dine spesifikasjoner. Dersom du imidlertid skulle motta en ufullstendig bestilling eller varer som ikke samsvarer med bestillingen din, eller det er andre grunner til at du ikke er fornøyd med bestillingen, kan du returnere varene eller produkter som var inkludert i bestillingen, og dermed motta full refusjon.

Visse produkter som kjøpes på Fruugo, kan ikke returneres. Disse produktene faller inn under følgende kategorier:

Vi ber om at du tar godt vare på produktene mens de er i din besittelse. Varer som returneres, må være i god stand. De må være ubrukte, fortsatt ha originaletikettene og ligge i originalforpakningen. Det er ditt ansvar å sikre at varene er pakket på riktig måte, og at de ikke blir skadet i løpet av transporten.

Varsling om retur

Dersom du ønsker å returnere en bestilling eller noen av produktene i en bestilling, ber vi deg varsle Fruugo-brukerstøtten innen 14 dager etter at du har mottatt varene, med følgende informasjon:

Brukerstøtten vår sender deg spesialinstruksjoner om hvordan du sender returpakken(e) tilbake til forhandleren(e). Vennligst ikke send returpakken før du har fått instruksjonene.

Returnering av produkter til forhandlere

Varer må returneres uten unødvendig forsinkelse, og ikke senere enn 14 dager etter at du har varslet oss om kanselleringen.

Hvis du returnerer produkter til flere forhandlere, må du sende hvert produkt i samsvar med instruksjonene og til forhandleren du i utgangspunktet kjøpte varen fra. 

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker registrert post (og forsikrer varer av høy verdi), ettersom verken Fruugo eller forhandlere er ansvarlige for forsendelser som kommer på avveie eller skades under transporten.

Sørg for å ta vare på postkvitteringen, slik at du har bevis på at du sendte varen i tilfelle den skulle komme på avveie.

Refusjoner

Du blir refundert innen 14 dager etter at forhandleren mottar varene. Vi varsler deg på e-post så fort produktene kommer frem til forhandleren og er godkjent for retur. Der forhandleren har tilbudt å hente varene, blir du refundert innen 14 dager etter kanselleringen.

Med mindre produktet eller produktene du vil returnere, kom frem til deg i skadet forfatning, er du ansvarlig for transportkostnadene for returen.

Såfremt du returnerer alle produktene fra en spesifikk forhandler, refunderer vi standardkostnaden for frakt, som du betalte for den opprinnelige leveringen. Dersom du valgte å betale for en ikke-standardisert levering, refunderer vi bare kostnaden for den rimeligste standardleveringen. 

Skadede eller feilaktige varer

Hvis du mottar en skadet, ødelagt eller defekt vare, må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig. Som et minstekrav ber vi deg ta med følgende informasjon:

Vi ber vanligvis kunder om å sende skadede produkter tilbake til forhandleren. Så fort de kommer frem til forhandleren, sender forhandleren deg et erstatningsprodukt. Dersom varen ikke kan erstattes, eller du ønsker å kansellere bestillingen, mottar du full refusjon. Du blir også tilbakebetalt for fraktkostnader for skadede eller feilaktige varer så fort vi har mottatt postkvitteringen din.

Dersom den ytre forpakningen på bestillingen din er synlig skadet når den mottas, og du mistenker at produktene også er skadet, kan du enten avvise leveringen eller godta varene og signere for dem som skadet. I begge tilfeller må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig.

Avvisning av levering

Dersom du avviser en levering eller deler av en levering (der produktet eller forpakningen ikke ser ut til å være skadet eller defekt), er du ansvarlig for å dekke fraktkostnadene.Eventuelle gebyrer og avgifter som er pådratt av forhandleren fordi pakken er avvist, blir trukket fra salgsrefusjonen.

 

Flere TribalSensation-produkter