VitaSense Ionic foten Detox - 5 dag behandling pakke - trekker skadelige stoffer ut av kroppen

kr79,00 På lager
EAN:
0616348600736
Antall:
  • Produktreferanse: 3242585-6957879
  • Plane icon Sendes innen 24 timer
  • Sendes fra Sveits
  • Leveringskostnad til Norge kr33,59

Detox Foot Pads uavgjort skadelige giftstoffer gjennom bunnen av føttene ved hjelp av destillert bambus eddik. Alle du gjøre er sted Pads på Soles av din fot. Som du sover eddik suger onde giftstoffene fra alle organer gjennom blodet til de passerer gjennom bunnen av foten der de absorberes av puten. Det fungerer på alle typer miljøgifter, inkludert tungmetaller metabolsk avfall mikroskopiske Parasites slimete og selv Cellulite. Elementet er Sammendrag gave Wrap det beste gave for din familie og venner. Laget fra plante essensen Safe og Effictive. Enkel å bruke. Det kan lindre spenninger og tretthet fremme sover. Kan lyse og bløtgjøre huden. Bli populært i Sør-Korea Japan Singapore amerikanske og europeiske land. Produkt spesifikasjoner kort navn: Fot Patch Compoonent: Minus Ion bambus eddik ryggskjoldet Tourmaline Vitamin C plante pulver Cornstarch tre eddik hver dimensjoner: ca. 11 cm X 7 cm størrelse: ca. 20 X 15 X 4 Cm Ant: 10pieces (5 par) produkt notater refleksologi poengene på øverste Arch og hæl av de føttene representerer forskjellige deler av kroppen din. Se diagrammet på baksiden av boksen. Du må kaste bort patcher etter ett bruk. Gjenbruk av brukte oppdateringer vil ikke være effektive i arbeidet med avgiftning. Brukte oppdateringer kan ikke gjenbrukes fordi de: A. inneholde giftstoffer fra din kropp spesielt hvis poser vises mørk i fargen B. Harden når de utsettes for fuktighet (inkludert fuktighet i luften) lagre oppdateringene i et kjølig tørt sted og fuktighet. Du bør føle en generell følelse av velvære etter benytter patcher for en periode som kan være noen dager eller uker avhengig av giftstoffer i kroppen din. Ofte stilte spørsmål hvor å bruk patcher bruk to nye oppdateringer daglig før sengetid. Gjør dette konsekvent hverdags uten pause med mindre du konsekvent kommer til trinnet 5b nedenfor til tross for å ha brukt patcher på topp Arch og hælen på eneste av dine føtter. Suspendere bruk av patcher for en uke eller to når det skjer. Dette er fordi fortsatte bruk av oppdateringer på dette punktet ville ikke tilbyr du mye fordel siden mest av giftstoffer i din kropp har allerede blitt utvist og det vil bare resultere i svinn oppdateringene og dine penger. Start på nytt fra trinn 1 etterpå for å fjerne alle giftstoffer som kan ha samlet seg i kroppen din i denne perioden. Dette er fordi giftstoffer kan fortsette å bygge opp i kroppen over tid på grunn av din diett livsstil kroppen prosesser og / eller miljø. Endre plasseringen av hver oppdatering langs the eneste av din foten (det er topp bue eller hæl) etter hver uke program eller når du trinn 5b. Se merknad 1. Opprettholde et Regime å spise og sove godt mens bruker patcher for maksimal resultater trinn før sengetid ren og tørr føttene. Forberede to nye oppdateringer. Se Note 2. A. Fjern cellofan dekselet fra selvklebende ark. B. fjerne pose fra ytre posen og pinne (siden med Logo) på Sticky overflaten av selvklebende arket. Lim inn oppdateringer over toppen / Arch / hæl av eneste på venstre foten og overlate til arbeid. Lim inn en annen Patch over toppen / Arch / hæl av eneste av høyre foten og overlate til arbeid. Neste morgen fjerne flekker fra føttene. Sjekk fargen på pose på hver oppdatering. Fargen på posen angir mengden giftstoffer tilstede i kroppen så vel som hvor mye mer avgiftning kroppen krever. A. Hvis posen vises mørk i fargen det betyr at du vil måtte fortsette å bruke oppdateringene på samme del av kroppen. B. Hvis det er ingen endring i fargen på den pose det kan være at det er ingen gift å bli utvist fra at en del av kroppen eller at oppdateringen ble brukt på et område med for noen refleksologi poeng. Kaste brukte patcher. Se Note 2. Gå til trinn 1 og gjenta hele prosessen. Pakke innholdet 1 for X foten Patch (10 biter) inneholder engelske manualen på boksen.

Produkter sendes fra individuelle Fruugo-forhandlere, som befinner seg i Europa og resten av verden. Leveringstid og fraktpris varierer avhengig av forhandlerens plassering, destinasjonslandet og valgt leveringsmetode.

Fruugo tilbyr to leveringsalternativer: Standard eller Express. Alle forhandlere tilbyr en standard leveringstjeneste, og noen forhandlere tilbyr også ekspresslevering.

Selv om Fruugo-forhandlere streber etter å levere innen disse tidsplanene, ber vi deg være oppmerksom på at tidsplanene er omtrentlige og ikke garanterte.

Leveringstidene inkluderer ikke tid til tollavklaring, fordi dette er utenfor Fruugos kontrollområde.

Vennligst tillat ekstra frakttid for levering til fjerntliggende steder, og også i løpet av hektiske perioder som rundt jul.

Alle leverandører leverer i løpet av vanlige arbeidstider og kan kreve signatur ved mottakelse, så sørg for at bestillingen din leveres til en adresse der noen er til stede for å ta imot den.

Vi gjør vårt beste for å sikre at produktene du har bestilt, leveres i sin helhet og i samsvar med dine spesifikasjoner. Dersom du imidlertid skulle motta en ufullstendig bestilling eller varer som ikke samsvarer med bestillingen din, eller det er andre grunner til at du ikke er fornøyd med bestillingen, kan du returnere varene eller produkter som var inkludert i bestillingen, og dermed motta full refusjon.

Visse produkter som kjøpes på Fruugo, kan ikke returneres. Disse produktene faller inn under følgende kategorier:

Vi ber om at du tar godt vare på produktene mens de er i din besittelse. Varer som returneres, må være i god stand. De må være ubrukte, fortsatt ha originaletikettene og ligge i originalforpakningen. Det er ditt ansvar å sikre at varene er pakket på riktig måte, og at de ikke blir skadet i løpet av transporten.

Varsling om retur

Dersom du ønsker å returnere en bestilling eller noen av produktene i en bestilling, ber vi deg varsle Fruugo-brukerstøtten innen 14 dager etter at du har mottatt varene, med følgende informasjon:

Brukerstøtten vår sender deg spesialinstruksjoner om hvordan du sender returpakken(e) tilbake til forhandleren(e). Vennligst ikke send returpakken før du har fått instruksjonene.

Returnering av produkter til forhandlere

Varer må returneres uten unødvendig forsinkelse, og ikke senere enn 14 dager etter at du har varslet oss om kanselleringen.

Hvis du returnerer produkter til flere forhandlere, må du sende hvert produkt i samsvar med instruksjonene og til forhandleren du i utgangspunktet kjøpte varen fra. 

Vi anbefaler på det sterkeste at du bruker registrert post (og forsikrer varer av høy verdi), ettersom verken Fruugo eller forhandlere er ansvarlige for forsendelser som kommer på avveie eller skades under transporten.

Sørg for å ta vare på postkvitteringen, slik at du har bevis på at du sendte varen i tilfelle den skulle komme på avveie.

Refusjoner

Du blir refundert innen 14 dager etter at forhandleren mottar varene. Vi varsler deg på e-post så fort produktene kommer frem til forhandleren og er godkjent for retur. Der forhandleren har tilbudt å hente varene, blir du refundert innen 14 dager etter kanselleringen.

Med mindre produktet eller produktene du vil returnere, kom frem til deg i skadet forfatning, er du ansvarlig for transportkostnadene for returen.

Såfremt du returnerer alle produktene fra en spesifikk forhandler, refunderer vi standardkostnaden for frakt, som du betalte for den opprinnelige leveringen. Dersom du valgte å betale for en ikke-standardisert levering, refunderer vi bare kostnaden for den rimeligste standardleveringen. 

Skadede eller feilaktige varer

Hvis du mottar en skadet, ødelagt eller defekt vare, må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig. Som et minstekrav ber vi deg ta med følgende informasjon:

Vi ber vanligvis kunder om å sende skadede produkter tilbake til forhandleren. Så fort de kommer frem til forhandleren, sender forhandleren deg et erstatningsprodukt. Dersom varen ikke kan erstattes, eller du ønsker å kansellere bestillingen, mottar du full refusjon. Du blir også tilbakebetalt for fraktkostnader for skadede eller feilaktige varer så fort vi har mottatt postkvitteringen din.

Dersom den ytre forpakningen på bestillingen din er synlig skadet når den mottas, og du mistenker at produktene også er skadet, kan du enten avvise leveringen eller godta varene og signere for dem som skadet. I begge tilfeller må du varsle Fruugo-brukerstøtten så fort som mulig.

Avvisning av levering

Dersom du avviser en levering eller deler av en levering (der produktet eller forpakningen ikke ser ut til å være skadet eller defekt), er du ansvarlig for å dekke fraktkostnadene.Eventuelle gebyrer og avgifter som er pådratt av forhandleren fordi pakken er avvist, blir trukket fra salgsrefusjonen.

 

Flere TribalSensation-produkter